Після чергових провалів в реформуванні Нацполіції, невдалих спроби запуску нових антикорупційних органів (НАБУ і ДБР) інформаційний простір не полишає ще одне актуальне питання – реформування органів держбезпеки. На сьогодні процес реформування зайшов у глухий кут, адже одним з етапів такого процесу є девоєнізація спецслужби на західний манер. Чому процес складний і суперечний? А все тому, що це може значним чином розвінчати міф про непорушність соціального захисту військовослужбовців (який між інших є ключовим механізмом наповнення контрактниками військових формувань), особливо в період гібридної війни на Сході.
Так з одного боку держава пропагує посилення соціальних гарантій військової служби за контрактом, серед яких вишньою на торті є вихідна допомога, а з іншого – у разі звільнення всіх співробітників спецслужби є велике бажання Держави не здійснювати таку виплату. Адже ні для кого не секрет що кадровий склад органів дербезпеки налічує близько 30 тисяч військовослужбовців з середнім стажем служби близько 15 років, що жодним чином не покращить фінансове становище країни у не простий для неї час, якщо звичайно таку виплату провести. Нова влада (як і минула) пропагує кардинальні зміни в системі держбезпеки, зокрема позбавлення невластивих їй функцій боротьби з корупцією та слідства. Ці питання є беззаперечними і представники малого та середнього бізнесу вже досить довго чекають на них. А ось девоєнізація? Хіба важливо що написано в службових посвідченнях співробітників, які займатимуться виключно тим, що є їх головною функцією, а саме захист держави від терористів? Чому реформи завжди пов’язані з витратами з держбюджету? На мій погляд головне питання це функції і повноваження а не наявність статусу військового.
Інший можливий сценарій – зняти з співробітників форму та нікому нічого не виплачувати. Так як ця норма передбачена законом, маючи підтримку в парламенті влада з легкістю може внести зміни до цього закону і прибрати її. Але ця гарантія для всіх військових і якщо вона не буде поширюватися тільки у разі звільнення з органів держбезпеки то чи не призведе це до плеяди судових спорів щодо дискримінації одних військових перед іншими? (приклад з невдалою переатестацією колишніх працівників міліції ми вже бачили). Питань багато, лозунгів ще більше, а ось реального рішення, яке б врахувало всі позитивні та негативні моменти від таких дій немає.
Реформування органів поліції вже стало взірцем для населення України – воно не повинно полягати в зміні форменого одягу, автомобілів і ремонті будівель, людям потрібен інший підхід. Подібне і з держбезпекою, викачати з бюджету всі кошти, щоб задовольнити ідеї кількох осіб замість того щоб витрачати їх на те, що дійсно на сьогодні є важливим – це не те чого чекають 73 % громадян, які хочуть бачити реальні зміни. Якщо підхід до реформ буде не тільки з метою посилення рейтингів то можливо все таки девоєнізація відійде на задній план і коли для держави ці речі будуть менш фінансово відчутними – займайтесь тим чим займались попередники: змінюйте одяг, таблички, пам’ятники, назви, головне все робити вчасно, а найголовніше – з максимальною користю для простого Українця, якого можливо взагалі мало цікавило питання наявності пікселю і берц у співробітника держбезпеки.
Особисто я вважаю, що для нинішньої влади витратити декілька мільярдів гривень на таку от безглузду для країни в цілому річ – це теж саме, що пилити гілку на якій сидиш. Надіюсь що вони це розуміють. Слава Україні!!!
Особисто я вважаю, що для нинішньої влади витратити декілька мільярдів гривень на таку от безглузду для країни в цілому річ – це теж саме, що пилити гілку на якій сидиш. Надіюсь що вони це розуміють. Слава Україні!!!
Після
чергових провалів в реформуванні
Нацполіції, невдалих спроби запуску
нових антикорупційних органів (НАБУ і
ДБР) інформаційний простір не полишає
ще одне актуальне питання – реформування
органів держбезпеки. На сьогодні процес
реформування зайшов у глухий кут, адже
одним з етапів такого процесу є
девоєнізація спецслужби на західний
манер. Чому процес складний і суперечний?
А все тому, що це може значним чином
розвінчати міф про непорушність
соціального захисту військовослужбовців
(який
між інших є ключовим механізмом наповнення
контрактниками військових формувань),
особливо в період гібридної війни на
Сході.
Так
з одного боку держава пропагує посилення
соціальних гарантій військової служби
за контрактом, серед яких вишньою на
торті є вихідна допомога, а з іншого –
у разі звільнення всіх співробітників
спецслужби є велике бажання Держави не
здійснювати таку виплату. Адже ні для
кого не секрет що кадровий склад органів
дербезпеки налічує близько 30 тисяч
військовослужбовців з середнім стажем
служби близько 15 років, що жодним чином
не покращить фінансове становище країни
у не простий для неї час, якщо звичайно
таку виплату провести. Нова влада (як і
минула) пропагує кардинальні зміни в
системі держбезпеки, зокрема позбавлення
невластивих їй функцій боротьби з
корупцією та слідства. Ці питання є
беззаперечними і представники малого
та середнього бізнесу вже досить довго
чекають на них. А ось девоєнізація? Хіба
важливо що написано в службових
посвідченнях співробітників, які
займатимуться виключно тим, що є їх
головною функцією, а саме захист держави
від терористів? Чому реформи завжди
пов’язані
з витратами з держбюджету? На мій погляд
головне питання це функції і повноваження
а не наявність статусу військового.
Інший
можливий сценарій – зняти з співробітників
форму та нікому нічого не виплачувати.
Так як ця норма передбачена законом,
маючи підтримку в парламенті влада з
легкістю може внести зміни до цього
закону і прибрати її. Але ця гарантія
для всіх військових і якщо вона не буде
поширюватися тільки у разі звільнення
з органів держбезпеки то чи не призведе
це до плеяди судових спорів щодо
дискримінації одних військових перед
іншими? (приклад з невдалою переатестацією
колишніх працівників міліції ми вже
бачили). Питань багато, лозунгів ще
більше, а ось реального рішення, яке б
врахувало всі позитивні та негативні
моменти від таких дій немає.
Реформування
органів поліції вже стало взірцем для
населення України – воно не повинно
полягати в зміні форменого одягу,
автомобілів і ремонті будівель, людям
потрібен інший підхід. Подібне і з
держбезпекою, викачати з бюджету всі
кошти, щоб задовольнити ідеї кількох
осіб замість того щоб витрачати їх на
те, що дійсно на сьогодні є важливим –
це не те чого чекають 73 % громадян,
які хочуть бачити реальні зміни. Якщо
підхід до реформ буде не тільки з метою
посилення рейтингів то можливо все таки
девоєнізація відійде на задній план і
коли для держави ці речі будуть менш
фінансово відчутними – займайтесь тим
чим займались попередники: змінюйте
одяг, таблички, пам’ятники, назви,
головне все робити вчасно, а найголовніше
– з максимальною користю для простого
Українця, якого можливо взагалі мало
цікавило питання наявності пікселю і
берц у співробітника держбезпеки.
Особисто
я вважаю, що для нинішньої влади витратити
декілька мільярдів гривень на таку от
безглузду для країни в цілому річ – це
теж саме, що пилити гілку на якій сидиш.
Надіюсь що вони це розуміють. Слава
Україні!!!
Coin Casino | Review | Bonus Codes 2021 - CasinoWow
ВідповістиВидалитиThe Best Coin Casino Review & Bonus Codes choegocasino for 2021. ➤ Read ⭐ CasinoWow Review and get 제왕카지노 the latest CasinoWow 인카지노 Casino Welcome Bonus ✚ Cashback Guarantee.